18 Haz 2013

Obsession || Jennifer L.Armentrout~Alıntılar


Obsession

             Orjinal Adı: Obsession
             
Türkçe Adı: Saplantı
             Edisyonu: Henüz Mevcut Değil.
             Yazar: Jennifer L.Armentrout
             Yayınevi: Entangled Publisning
             Türü: Paranormal Romance, New Adult, Romance
             Goodreads Puanı: 4,20


Kitaplarda en sevdiğim şey okurken alıntı paylaşmak. Benim güldüğüm hüzünlendiğim yerlerde sizler neler hissediyorsunuz okurken bilmiyorum ama sizlerle paylaşmak hoşuma gidiyor. :DJen'in ülkemizde DEX yayınlarından çıkan kitaplarıyla ne kadar popüler ve sevilen bir yazar olduğunu hepimiz biliyoruz. Kadında cidden hem hayal gücü hem de harika bir kalem var.Her kitabı kayıtsız olarak okutuyor kendisini. Bu da o kitaplarından birisi. Her ne kadar Lux Serisi'nde bir Arum'u kötü bellemiş olsam bile yine de bu kitaptaki tat bambaşka.Neyse , lafı uzatmadan bunun alıntılarını da paylaşalım :D




1- "Tam anlamıyla bir insan olmayabilirim, ama hiç şüphesiz bazı azgın insani ihtiyaçlarım var."  -Hunter



2- "Sen konuş. Biz savaşalım. Ben senden besleneyim. Sen öl. Ve her şey bitsin."   -Hunter



3- 
"
Bir soy adın var mı?"  

"Yok."
"Yok mu?"
Hunter onaylarcasına kafasını salladı.
"Olanlarla ilgili soru sormak için mi geldin?" diye sordum, avuçlarım terlemeye başladı. Yanlış olan bir şeyler vardı.
Surat ifadesi değişmedi. "Hayır."
"O halde neden buradasın?"
"Senin yüzünden."





4- 

"Odamda ne yapıyordun?" 

"Düzeltme; burası benim evim dolayısıyla burası da benim odam. Kedimi izah etmek sorunda değilim, her şey yolunda mı emin olmak için dışarıyı denetliyordum." 





5- 

"Hatırladığım son şey, Luxen öldükten sonra Hunter ayaktaydı ve konuşuyordu.. uzaylı. Hunter da bir uzaylıydı. Uzaylılar gerçekti."  Aman Tanrım !





6- "O , bir uzaylı. Ben bir uzaylıyım. Biz uzaylıyız. Uzaylılar her yerde, bu yüzden artık gitmeliyiz." 





7- "Eğer devam etseydim, onu öldürürdüm. Durmak benim doğama aykırıydı. Arumlar öldürmek için vardı.Ve ben , Savunma Bakanlığı'na bağlı bir orospu çocuğu bile olsam, gerçek beni gizlememeliydim." 






11 yorum:

  1. Çok güzel olmuş alıntılar, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Harika alıntılar <3 sayende kitabı merak etmeye başladım. acaba bizde de çıkacak mı ?

    YanıtlaSil
  3. Evet, çıkacak Beyza. Sonbahara doğru DEX'in alt yapısında çıkacak. Ama kesin bir tarih yok ne yazık ki.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler :) Umarım yakında çıkar^^

    YanıtlaSil
  5. Alıntı için teşekkürler. .bu kitabı çooook merak ediyorum umarım çabuk çıkar. ..:-D

    YanıtlaSil
  6. bilemedim şimdi yaaa okusam mı okumasam mı :/ hani LUX ta arumları kötü bellediğim için kararsız kaldım :/ :/ okumalımıyım sence? ve saol =) ben senin paylaştığın alıntılara bayılıyorumm :)) XD ve incelemelerin de çok güzel :) ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Çıktığı an oku derim. Benim favorim Hunter'dır. :D

    YanıtlaSil
  8. Şimdi bu kitap originden önce çıkarsa ve ben bu kitabı okursam sonra Hunter'a aşık olursam -ki kapağa bakarsak bu oldukça olası görünüyo :D- origini okurken hunter da oraya gelince napıcamm ??? Deamon the best im ama işte... Hunter bi de arum olunca originde ondan soğurmuyum diye düşünüyom :// (çaktırma ama bi yandan da Deamon'u kaybetme korkusu :D)

    YanıtlaSil
  9. Hiçbir şey olmaz. Ben ikisini bir idare ediyorum. Sen de öyle yaparsın :D Aslında Origin'de Hunter'ı 5 dakika falan görüyoruz. Son kitapta daha çok yer alacakmış.Ne yalan söyleyeyim ben Origin'i biraz da onu göreceğim diye bekledim bu kadar. :D

    YanıtlaSil
  10. Ayhh ciddenmi :D ve bi şey daha Origin'de anlatım nasıl olcak ? yani Katy'nin ağzından ve Deamon'un ağzından mı olacak ? yoksa Deamon'un yerine 3. kişi ağzından mı anlatacak ? tam anlayamadım ://

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim.

SOSYAL AĞLAR

Facebook Twitter Google Plus Email Pinterest

Google+ Badge

GÜNDEMDEKİLER

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Takip et

Öne Çıkan Yayın

YOLUM AŞKA DÜŞTÜ | MERAL KIR [Kitap Yorumu]

Bir daha dünyaya gelirse âşık olacağı adamı insan ırkından seçmeye karar veren şaşkın akademisyen Sena Tekin ve önce Sena’yı öpüp sonra, &...

Ne Okuyorum?

Ne Okuyorum?
KARANTİNA - BEYZA ALKOÇ

İZLENEN ANİME

SEVİLESİLER

Obsession||Hunter

GÖZDELER *-*

Leo Hathaways Fan
OPAL|| Jennifer L. Armentrout





Fırsatçı|| Fanbar
Kolay|Tamara Webber Fanbar
Elit||Kiera Cass
Aynı Yıldızın Altında|| John Green
Tatlı Düşman || Heather Snow

Sayfa Görüntüleme Sayısı

INSTAGRAMDA BEN!

Copyright © Anime ve Kitap Sever | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes - Published By Gooyaabi Templates | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com